Subject: Liikluskorraldus Pärnu uue ümbersõidu ristmikul
From: HÜDRAKS OÜ / lnfo <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 16:41:36 +0300

Tere Maanteeamet

Pärnu Ehitajate teelt uuele värskelt valminud maateele Tallinna suunas
fooriga ristmik, manuses olukorra pilt.

Palun aidake, hädavajalik on uuel ristmikul fooride seadistamist korrastada.
Pärnu ehitajate tee on terve päev mõlemas suunas ummik mis lisaks tõkestab
ka Riia suunas paremale mahapõõrde liikluse mis on samal ajal roheline.
Liigeldes hinnangul on Tallinn-Riia suuna roheline pikk mis ei ole vajalik,
Samaaegselt ummistuvad teised suunad. Lennuvälja teelt vasak põõre uuele
maanteele rohelise lisasektsiooniga samaaegselt on otsesuuna põhituli punane
mis on täiesti arusaamatu seadistus. Sellega ristuv on ainult jalakäiate
ülekäigurada mis on varustatud jalakäia nuppudega. 

Palun andke vastavad fooritulede seadistamise korraldused. Hetkel tundub et
sellega keegi ei tegele, olukord on täna liiklusohtlik kus kannatuse
katkedes ületatakse ristmikku punase tulega, korduvalt seda juba märganud. 

Lugupidamisega,

Bruno Tähiste

Hüdraks OÜ juhataja

GSM: +372 555 36366

H logo uus - MEILI AALKIRI  HÜDRAULIKA PUMPADE ja MOOTORITE MÜÜK, REMONT,
VARUOSAD

OSAÜHING HÜDRAKS   Roheline 74,  Pärnu, 80010 Estonia / e-mail:
<mailto:[email-masked]> [email-masked] /  <http://www.hydroshop.ee>
www.hydroshop.ee